Насоси DGE, DGO, DGI, DGF, DGN, DGP
Насос з крильчаткою Vortex фірми Zenit
Застосування:
В серію насосів DRAGA (DG) входять насоси для побутового та промислового використання.
Моделі з двигунами до 1,5 кВт з вільним проходом чудово підходять для дренажу затоплених підвалів, відведення дощової води, перекачуванню стоків з домішками волокон і завислих часток в побутовій сфері, а також для відведення забруднених стоків і біологічних рідин в промисловості і сільському господарстві.
Моделі з двигунами до 16,4 кВт мають максимально великий просвіт до 150 мм і відносяться до промислової серії. Застосовуються для відведення стічних вод, без попереднього очищення, тваринницьких стоків, біологічних рідин, очищення стічних колодязів і відстійників та іншого аналогічного застосування.
Моделі з сертифікатом вибухозахищеності ATEX призначені при наявності слідів легкозаймистих рідин в стоках або у вибухонебезпечних умовах, де звичайні насоси не можуть бути використані.
Конструкція:
Серія насосів DRAGA (DG) з робочим колесом типу Vortex. На всмоктуванні вихрове робоче колесо створює вир, піднімаючи осад, тим самим не дає відкластися йому на дні. Тверді домішки рівномірно розподіляються в потоці, вільно проходять, завдяки великому проходу. Засунута крильчатка і вільний прохід дають можливість застосовувати серію насосів DRAGA при перекачуванні стоків побутових і промислових з об`ємними домішками в завислому стані, стоків з ниткоподібними домішками, листям, без загрози засмічень і пошкодження насоса.
Гідравліка та моторна частина в єдиному литому корпусі. Чавунний корпус із зовнішнім корозійностійким покриттям епоксидною фарбою, двокомпонентною, на водній основі (середня товщина 80 мкм). Чавунне робоче колесо вихрового типу.
Однофазні версії комплектуються поплавцевим вимикачем, що дає можливість використовувати насоси в автоматичному режимі як поодиноко, так і в складі КНС. Термозахист двигуна і захист від сухого ходу.
Моделі серії DG:
- DGE: насос в чавунному корпусі з робочим колесом типу Vortex з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Ущільнення валу складається з одного механічного ущільнення з карбіду кремнію і одного защільника. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Робота допускається тільки в повністю зануреному стані, тому що немає системи охолодження двигуна і механічного ущільнення. Потужність двигуна від 0,37 кВт до 1,5 кВт.
- DGO: насос в чавунному корпусі з робочим колесом типу Vortex з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Ущільнення валу в оливній камері і складається з механічного ущільнення з карбіду кремнію і механічного ущільнення графито-глиноземної суміші (NBR). Оливна камера збільшує ресурс ущільнювального вузла, служачи джерелом мастила і охолодження. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Двигун в оливній камері, вбудований тепловий захист. Чавунна опора для стійкої установки на дні, фланцевий або нарізний напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Системи охолодження мотора немає. Потужність двигуна від 0,37 кВт до 1,5 кВт.
- DGI насос в чавунному корпусі з робочим колесом типу Vortex з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Захист двигуна від протікання здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, укладених в оливну камеру. Є можливість візуального контролю герметичності ущільнень через спеціальний пристрій. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Двигун екологічний сухого типу, вбудований конденсатор в однофазних моделях, захисне реле тиску в трифазних. Фланцевий напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Експлуатація тільки в зануреному стані, оскільки насос не оснащений системою охолодження двигуна і механічного ущільнення. Потужність двигуна від 0,74 кВт до 1,5 кВт.
- DGF: насос в чавунному корпусі з робочим колесом типу Vortex з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Серія з сертифікатом вибухозахищеності ATEX. Промислова серія насосів для складних умов експлуатації. Крильчатка кріпиться на валу за допомогою конічної муфти, що дозволяє легко відновлювати сполучення крильчатки, максимально довго зберігаючи постійними гідравлічні характеристики насоса. Захист двигуна від протікання здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, укладених в оливну камеру. Контроль герметичності блоку ущільнювача можна здійснювати візуально через спеціальне вікно в оливній камері. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Двигун екологічний сухого типу, вбудований конденсатор в однофазних моделях, захисне реле тиску в трифазних. Чавунна опора для стійкої установки на дні, фланцевий або нарізний напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Немає системи охолодження двигуна, тому насос повинен працювати в зануреному стані. Потужність двигуна від 0,55 кВт до 1,5 кВт.
- DGN насос в чавунному корпусі з робочим колесом типу Vortex з високоміцного чавуну EN-GJL-250. На замовлення споживача насоси цієї серії можуть поставлятися з сертифікатом вибухозахищеності ATEX. Промислова серія насосів для складних умов експлуатації. Крильчатка кріпиться на валу за допомогою конічної муфти, що дозволяє легко відновлювати сполучення крильчатки, максимально довго зберігаючи постійними гідравлічні характеристики насоса. Захист двигуна від протікань здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, які поміщені у велику оливну камеру. Є можливість візуального контролю герметичності ущільнень через спеціальний пристрій. Спеціальний фланець дає можливість швидкого доступу до блоку ущільнень для обслуговування і заміни. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Двигун екологічний сухого типу, вбудований конденсатор в однофазних моделях, захисне реле тиску в трифазних. Чавунна опора для стійкої установки на дні, фланцевий напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Стандартні модифікації серії DGN випускаються без охолодження двигуна і експлуатуються тільки в зануреному стані. Версії насосів з охолодженням двигуна випускаються під замовлення. Система охолодження двигуна може бути із закритою сорочкою і з відкритою сорочкою, в залежності від вимог замовника. Потужність двигуна від 1,1 кВт до 4,1 кВт.
- DGP: насос в чавунному корпусі з робочим колесом типу Vortex з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Захист двигуна від протікання здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, які поміщені у велику оливну камеру, і одним механічним ущільненням з графито-глиноземної суміші (AL). Конструкція ущільнення має максимальну надійність навіть при важких умовах експлуатації. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Не обслуговувані підшипники із закладеним мастилом на увесь термін служби підшипникового вузла. Двигун в оливній камері з тепловим захистом. Датчик для виявлення протікання через механічне ущільнення. Фланцевий напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Експлуатація тільки в зануреному стані, оскільки не оснащений системою охолодження двигуна і механічного ущільнення. Під замовлення поставляються моделі з можливістю зовнішньої установки, оснащені сорочкою охолодження двигуна. Система охолодження двигуна за заявкою може бути із закритою сорочкою і з відкритою сорочкою, в залежності від вимог замовника. Сорочка охолодження з вуглецевої сталі або з нержавіючої сталі AISI 304. Потужність двигуна від 4,6 кВт до 16,4 кВт.
Технічні характеристики:
Максимальна температура робочих рідин не більше +40°С
РН рідин, що перекачуються в діапазоні 6-11
Глибина занурення не більше 20 метрів.