професійний підбір підхожого насосу
ftg - professional selection fitting pump
  1. Каталог товарів  ›
  2. Довідник арматури  ›
  3. Крани сталеві  ›
  4. 11лс62р
Сервіс підбору насосів
за витратою і напором

11лс62р

Креслення арматури
Робочий тиск до: 80,100 кгс/см² (атм, bar)
Кріплення на трубопроводі:фланцеве,під приварення
Повід:механічний (редуктор)

Кран кульовий повнопрохідний для наземної і підземної установки з кінцями під приварення

Робоче середовище - природний газ при температурі від -45 до +80 ° С

Матеріал корпусу - вуглецева сталь

Dy L H (наземні. / підземних.) Маса (наземні. / підземних.)
700 1360 2055/3670 3400/3800

ТЕХНОЛОГІЧНІ УМОВИ РОБОТИ КРАНІВ, встановлених на лінійній частині магістральних газопроводів

Запірно-відключаючу арматуру, що встановлюється на лінійній частині магістрального газопроводу, підрозділяють на

  • магістральні крани
  • крани на перемичках багатониткових газопроводів, відводах, переходах через водні перешкоди
  • крани - кінцеві затвори
  • крани обв`язок установок пуску і приймання очисних пристроїв, свічкових обв`язок.

До трубопроводів їх зазвичай приєднують зварюванням. Корпус крана разом з трубопроводом знаходиться під землею, а силовий привід з системою управління завдяки колоні з подовжувачем шпинделя - на поверхні.

Крани обладнають різними трубками:

  • для відбору газу з газопроводу в систему управління з обох сторін затвора
  • подачі мастила в ущільнення шпинделя і кульового затвора (для підвищення герметичності)
  • для дренажу.

    Магістральні крани, що встановлюються на газопроводі під землею через кожні 20-25 км, призначені для відсікання ділянки газопроводу при аварії або проведенні ремонтних робіт. З обох боків магістрального крану від газопроводу до продувочній свічці виведені трубопроводи, на яких розташовані крани обв`язування свічки, що дозволяють скидати тиск газу будь-якої ділянки газопроводу, що примикає до магістрального крану, а також здійснювати обвід при заповненні або продуванні однієї з ділянок газопроводу.

    Магістральні крани мають діаметр умовного проходу від 500 до 1400 мм. Вони постійно перебувають у відкритому положенні. Спрацювання кранів відбувається в середньому один-два рази на рік.

    Магістральні крани повинні бути равнопроходні з газопроводом (це необхідно для забезпечення пропуску по газопроводу очисних пристроїв і мінімального гідравлічного опору потоку газу, що транспортується), мати високу герметичність (для забезпечення безпеки при проведенні ремонтних робіт), високий коефіцієнт готовності при невеликому числі спрацьовувань і термін служби, що дорівнює терміну служби газопроводу (20 років). Такі крани необхідно оснащувати надійними автоматами АЗК, що закривають кран при розриві однієї з ділянок газопроводу, що примикає до крану.

    Для забезпечення равнопроходности магістральні крани повинні мати однакові діаметри прохідного отвору сферичної пробки і приєднувальних кінців.

    Висока зовнішня герметичність крана досягається, як правило, при зварному корпусі, кульового затвора - при високій точності виготовлення, застосуванні якісних матеріалів ущільнювачів і підводі мастила до ущільнень кульового затвора і шпинделя. Конструкція ущільнення шпинделя повинна дозволяти відновлювати його герметичність в процесі експлуатації як подачею ущільнюючої мастила, так і заміною зношених елементів ущільнювачів на працюючому крані при закритому положенні кульового затвора.

    Конструкція ущільнень кульового затвора повинна бути комбінованою і складатися з ущільнення типу «метал по металу» з підведенням мастила їх корпусу піддаються важким механічним і температурним впливанням.

    Навантаження, що сприймаються корпусами кранів, можна розділити на основні (створювані тиском середовища і затягуванням фланцевих з`єднань) і додаткові (що виникають при гідравлічних ударах, температурних деформаціях, вібрації трубопроводів і т. п.). З цієї причини корпуси кульових кранів повинні мати достатню міцність і твердість, повну зовнішню герметичність, мінімальне число роз`ємів, легко збиратися і розбиратися.

    Кульові затвори найбільш повно задовольняють перерахованим вимогам: наближення внутрішніх порожнин корпусів до найпростіших геометричних форм дозволяє створювати високо-міцні легко ущільнювані конструкції, а співісне розташування приєднувальних фланців- сприймати великі температурні навантаження і навантаження від трубопроводів.

    Корпуси кульових кранів можуть бути суцільними або звареними; складаються з двох частин одним вертикальним або горизонтальним роз`ємом, з трьох двома роз`ємами.

    Робота підшипників в кульових затворах характеризується наступними умовами: труднощі мастила, мала частота обертання при високих навантаженнях, поворот вала в підшипнику на кут не більше 90 °, тривалі перерви в роботі. У зв`язку з цим в кульових затворах використовують підшипники без змащення, виготовлені з наповнених фторопластов або комбінованих антифрикційних матеріалів.

    Підшипники кочення застосовують вкрай рідко.